Våren är här – och då blir det årsmöte i Svartlögaföreningen

Årsmöte i föreningen hålls den 15 mars. I år håller vi till i gemensamhetslokalen på Nätgränd (vid vattnet), Norra Hammarbyhamnen, Skanstull. Lokalen ligger ca 10 minuters promenad från Skanstulls tunnelbana, eller så tar man buss 57 mot Sofia (kan klivas på vid Skanstull) som stannar vid hållplats Nätgränd.
För den som är fikasugen – och vem är inte det? – finns möjlighet att förse sig från 13:30. Årsmötet inleds sedan 14:00 med en föreläsning av Mikael Söderman, Sportfiskarna, Sveriges sportfiske- och Fiskevårdsförbund. Han kommer att  berätta om fisk och fiske och hur vi kan stödja fiskens möjlighet att leka och föröka sig. Därefter hålls årsmötesförhandlingarna.
Vi som vill vara medlemmar ska förstås inte glömma att betala in medlemsavgiften till Svartlögaföreningens plusgiro 670080-1  Årsavgift 250 kr/familj,  100 kr enskild medlem. Vid inbetalning: ange både namn och ev fastighetsbeteckning.
Handlingar till årsmötet