OM

Denna webbplats tillhör Svartlögaföreningen.  Föreningen har till syfte att värna om Svartlögas naturvärden, aktivt verka för att bevara och fortlöpande underhålla öns kulturmark och miljö, samt verka för god service. På webbplatsen publiceras enbart kontaktuppgifter och fotografier som godkänts av berörda personer.

Stadgar för Svartlögaföreningen fastställda 2016-03-13

Medlem i föreningen blir du genom att betala in medlemsavgiften till Svartlögaföreningens  plusgiro 670080-1  Årsavgift 250 kr/familj,  100 kr enskild medlem.
När du blir medlem i Svartlögaföreningen anger du ditt namn och en kontaktadress (mail), som föreningen sparar i medlemsregistret. Medlemsregistret används för att kontrollera rösträtt vid beslutsärenden på föreningens möten och för att skicka ut meddelanden om föreningens arbete. Medlemsregistret upprättas årligen. Medlemsuppgifter sparas i ett år efter medlemsskapets upphörande, varefter de raderas. Om du vill ändra eller ta bort dina uppgifter, kontakta föreningens kassör.

Vår kassör är Ylva Stenbom, ylva.stenbom”at”neuropsykiatri.se. Hon kan berätta om du råkat glömma betalningen.

Ordförande Stig Orustfjord når du via orustfjord”at”gmail.com
Kontakt med webbmaster via katarina”at”ordfog.se

2 reaktion på “OM

1. Snyggt och prydligt. Bra jobbat!
    Anslagstavla och Köp och sälj är toppen. Glöm inte att lägga in pg till föreningen OM-sidan. Direktväderlänken är ju kul. Har ni kartan som Janke gjort med vägar och möjliga tältplatser? Under ö-service kanske taxi, fraktbåtar och andra kan finnas, samt hur man beställer och får levererat mat från Rödlöga (ring dagen innan och ange ditt bankkontonummer och varorna levereras till bryggan mån-tors). Kanske också hemsidor även till Norröra och utskärgårdarna?

Hälsn. Mia

• Bra förslag!
      Kartor finns det länk vidare till nu på kartsidan, och jag hoppas få in förslag på länkar att lägga in under ö-service. Om du skriver en liten text om Rödlögaboden (med telefonnummer dit och så) och skickar till mig (se kontaktuppgift i vänstermenyn) så lägger jag till det 🙂